Spis Treści
Zawsze o tym pamiętaj
Wizytówka – jej styl i kolorystyka mówi wiele o Tobie i Twojej firmie –– byle jaka, nieestetyczna lub co gorsza z błędami ortograficznymi czy interpunkcyjnymi może jedynie zniechęcić potencjalnych klientów. Warto więc poświęcić nieco czasu i stworzyć wizytówkę miłą dla oka, czytelną i wyróżniająca się na tle innych.
Tekst
Standardowe wymiary wizytówki to około 85,60 × 53,98 mm – nie jest to duża powierzchnia i nie zmieści się na niej wiele tekstu, należy mieć to na uwadze. Usilne wciskanie wielu informacji sprawi, że całość będzie nieczytelna i niestety odstraszy potencjalnych zainteresowanych.
Z powodzeniem wystarczy nazwa firmy oraz dane kontaktowe: adres, telefon, e-mail. Można też zamieścić adres strony internetowej, wtedy każdy zainteresowany będzie mógł zapoznać się ze szczegółową ofertą firmy.
Czcionka
Wybór fajnej czcionki to połowa sukcesu. Ów wybór może jednak okazać się trudniejszy niż się nam wydaje. Warto tutaj pamiętać o tym, że wyszukiwanie fantazyjnych, oryginalnych czcionek nie jest dobrym pomysłem. Najlepsza czcionka to czcionka czytelna, a więc prosta – te z ozdobnikami w tym przypadku nie sprawdzą się.
Papier
Oprócz kolorystyki oraz czcionki wizytówki duże znaczenie ma też rodzaj podłoża, na którym będziemy drukować.Tutaj mamy kilka opcji, to, na którą się zdecydujemy zależy oczywiście od specyfiki marki, naszych preferencji, jak również od budżetu, którym dysponujemy.
Papier kredowy
Dość popularnym rozwiązaniem jest papier kredowy – ma przyjemną w dotyku fakturę i jest dość sztywny. Co ważne, papier kredowy powlekany jest warstwą kleju i pigmentu, dzięki czemu farba nie wsiąka w niego zbyt szybko, a co za tym idzie, nadruki doskonale się prezentują. W niektórych przypadkach warto zdecydować się też na uszlachetnienie papieru.
Papier ozdobny
Kolejną z możliwości jest papier ozdobny. Tutaj wybór kolorów, jak i faktury jest naprawdę imponujący. W szczególności na uwagę zasługują papiery barwione w masie, których kolor jest jednolity, trwały i z pewnością przyciągnie wzrok potencjalnego klienta.
Kolorystyka
Kolorystyka naszej wizytówki musi byś estetyczna – zastosowanie gryzących się barw zdecydowanie odradzamy. Dobrze, jeśli kolorystyka wizytówki współgra z kolorystyką logo firmy, wtedy wszystko tworzy spójną całość.
Druk wizytówek
Wizytówka może zachęcić do współpracy z firmą lub całkowicie do niej zniechęcić, warto więc zadbać o to, była naprawdę profesjonalnie zrobiona. Często najlepszym wyjściem jest skorzystanie z usług firmy świadczącej usługi poligraficzne, na przykład z usług firmy Enveloper z Poznania – grono specjalistów zadba o to, by wizytówka była czytelna i miła dla oka.
źródło: Drukarnia wizytówek enveloper.pl
Sam korzystam z tego rodzaju sprzętu.Swietny artykół dla ludzi co nie umieją korzystać.Wizytowka spełnia sporo ważnych rzeczy bardzo jest przydatna na przykład jak ktoś ma własną firmę wizytówka też może być nośnikiem danych i w tedy trzeba pilnować.