Formaty informacji w YouTube
Możliwości reklamowe w serwisie YouTube są ogromne. Jeżeli ciężko Ci połapać się w współczesnych formatach reklamowych i potrzebujesz usystematyzować sobie wiedzę by móc stwierdzić i poprawnie sklasyfikować informacji na YouTube wtedy niniejszy produkt jest dla Ciebie.
Reklama Kępice
W tym tekście opisane zostały następujące typy informacji w YouTube:
Reklamy Display
Reklamy Video
Reklamy Discovery
Reklamy Google Shopping
Reklamy Display
Pierwszym z omawianych typów reklamy video na YouTube jest reklama displayowa w sytuacji banerów, które mogą pokazywać się poza ekranem odtwarzanego wideo oraz bezpośrednio na ekranie filmu.
Zobacz również Ksero Kołobrzeg
Reklamy displayowe towarzyszące wideo
Ten tymże reklam przedstawia się nad proponowanymi filmami, które ustalają się po dobrej stronie. Format 300×250 oraz 300×60 wyświetla się wyłącznie na komputerach. Dużo udany format, który działa do utrzymania uwagi użytkownika YouTube podczas odwiedzania przez niego filmu w serwisie. Przez cały czas bycia materiału filmowego emitowana jest reklama w odpowiednim górnym rogu. Potrafi obecne być także statyczna grafika, animowany baner albo oraz może pisać w grup tekstowej.
Nakładki reklamowe na ekranie oglądanego filmu
Jeszcze na komputerach pokazują się nakładki reklamowe na wideo. Grane są formaty graficzne lub tekstowe o wymiarze 468×60 lub 728×90. Warto zwrócić uwagę, że wiadomości w grup tekstowej są przeźroczyste. Gdyby nie chcemy z nich stosować, wówczas stanie nam zaprojektowanie wersji graficznych.
Reklamy Video
Pomijalne reklamy wideo
To najwspanialszy format reklamy wideo w YouTube, który można dostrzec przed, w trakcie lub po wykonaniu filmu. Firma tej informacje to Trueview Instream. Pominięcie możliwe jest po obejrzeniu co chwila 5 sekund reklamy. Po upływie 5 chwile w odpowiednim dolnym rogu ekranu wideo pojawia się przycisk „Pomiń reklamę”. Wciśnięcie go przynosi zatrzymanie informacje i powrót do odtwarzania filmu. Co ważne, reklama grana jest także na komputerach, smartfonach, tabletach. Dodatkowo ten klient informacji można także popatrzyć na telewizorach oraz konsolach do gier. W wypadku reklamy Instream możliwa istnieje wyjątkowo sytuacja, w której ukaże się jedna reklama po drugiej.Reklama Kępice
Niepomijalne reklamy wideo
Format również chodzi do rodziny reklam InStream. Jedyna różnica istnieje taka, iż nie można go przeoczyć i powinien obejrzeć informację do wyniku co w wypadku dłuższych reklam potrafi być kłopotliwe dla użytkownika, który podawany jest wszelkiego dnia wieloma reklamami w YouTube. W przykładu takich formatów właściwie jest zrobić ciekawą, angażującą reklamę, która da uwagę widowni na YouTube i sprawdzi z zainteresowaniem taką informację. Reklama Kępice
Przerywnik reklamowy
Trwająca zaledwie 6 sekund reklama InStream, której nie można pominąć. Przedstawia się także na pecetach kiedy również smartfonach i tabletach. Inna nazwa przerywnika, jaką możesz rozumieć to Bumper Ad.
Sekwencja reklam video
Format reklamowy, która został przedstawiony w minionym etapie. Umożliwia ustawienie kilku reklam video w pór w której będą grane użytkownikom. Dzięki temuż ten klient kampanii kupi na „opisanie historii” o znanej reputacji i wsparcie do nazwy lub zwyczajnie do obrotu przez ten klient reklam. Reklama Kępice
Reklamy Discovery
Typ reklamy, która promuje konkretny film na kanale w YouTube lub tez sam kanał w tymże serwisie. Wyświetlić że się w sukcesach wyszukiwania YouTube albo oraz na ścianie oglądania filmu w YouTube – po dobrej stronie na liście proponowanych materiałów filmowych.
Reklamy Google Shopping
Karta Sponsorowana
W prostej stron odtwarzanego ekranu wideo mogą i pojawić się artykuły czerpiące z Google Shopping, które dotyczyć mogą do danego wideo. Po takim czasie belka z umowami produktów zabiera się do prostej strony, a można ją właśnie rozwinąć, by móc ponownie przejrzeć produkty.
Jak widzisz formatów reklamowych, z jakich można używać w ramach kampanii Google Ads jest niezmiernie wiele. Reklama Kępice
zobacz również Formaty reklam w YouTube